ANULĂRI ȘI RETURNĂRI

ÎNAINTE DE A PRIMI COMANDA (CANCELARE)

 

Pot modifica comanda după ce a fost realizată?

Puteți modifica comanda dvs. în orice moment, atât timp cât nu este pregătită în depozitul nostru. În cazul în care comanda a fost deja transmisă la depozitele noastre, orice modificare solicitată va fi tratată ca un return și clientul va trebui să plătească livrarea corespunzătoare.

Trebuie doar să ne contactați completând acest formular indicând informațiile pe care doriți să le modificați.

 

Este posibil anularea comenzii?

Se poate cancela comanda în orice moment, cu condiția să nu fi fost încă etichetată sau pregătită în depozitul nostru din Spania. În momentul pregătirii, comanda nu poate fi anulată, iar clientul trebuie să o primească și să proceseze returnul în cazul în care nu dorește să păstreze produsele.

Pentru a anula comanda, trebuie să ne contactați, folosind acest formular, în timpul programului de lucru. Toate cererile de anulare efectuate de client în afara programului de lucru de luni până vineri (9:00 a.m. până la ora 18:00 ora Europei Centrale) vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Cancelarea va fi eficientă atunci când veți primi confirmarea de la SuperStudio.

Vom cancela comanda și vom continua cu restituirea sumei plătite.

Dacă comanda a părăsit depozitul nostru, cancelarea va fi gestionată ca o rambursare (a se vedea secțiunea Returnări ). În acest caz, vom procesa colectarea produselor dvs. și vom restitui suma fără costurile de livrare corespunzătoare.

DUPĂ PRIMIREA COMENZII DVS (RETURNĂRI)

Veți iubi produsele SuperStudio. Dacă totuși doriți să returnați comanda, aveți o perioadă de 14 zile calendaristice.

Retractare

Perioada începe la data la care primiți comanda. Pentru a face o returnare, vă rugăm să urmați pașii de mai jos în „procedura de returnare“. Vom procesa colectarea produselor și vom rambursa costul fiecărui produs. Clientul va plăti costul colectării produsului.

Trebuie să păstrați ambalajul original în stare perfectă. Acceptăm doar returnările produselor care nu au fost manipulate sau utilizate.

După primirea și verificarea produsului, vom restitui suma corespunzătoare folosind același mijloc de plată folosit de dvs. pentru achiziția bunurilor.

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retractare a comenzii, completați acest formular.

Produse defectuoase sau incorecte

Dacă a apărut o greșeală/eroare în comanda dvs. SuperStudio, puteți face o reclamație în termen de 14 zile calendaristice, păstrând ambalajul produsului în stare perfectă și contactându-ne prin intermediul acestui formular , atașând următoarele imagini: ambalajul original, produsul defectuos și toate etichetele care apar pe partea exterioară a coletului. Fără aceste imagini nu putem continua procesul de returnare.

În caz de daune pe timpul expedierii, aveți la dispoziție 24 de ore pentru a notifica acest lucru serviciului nostru post-vânzare. De asemenea, trebuie să lăsați constanță de acest fapt pe documentul de livrare a conducătorului.

Înlocuirea unui produs defectuos sau rectificarea unei erori din partea noastră nu implică nici un cost suplimentar pentru client.

Sub nici o formă, clientul nu trebuie să returneze mărfurile la SuperStudio, pe cont propriu. SuperStudio nu se face responsabil de aceste bunuri dacă clientul le returnează pe cont propriu.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original. Dacă utilizați un alt ambalaj și produsele sunt deteriorate în timpul transportului datorită unei împachetări necorespunzătoare, SuperStudio își rezervă dreptul de a nu restitui bunurile.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile noastre privind returnarea și rambursarea. Rambursările pot fi întârziate până la 28 de zile lucrătoare după procesarea returnării.

PROCESUL DE RETURNARE

Form icon

PASUL 1

Solicitați returnarea produselor prin intermediul acestui link.

Nu uitați să atașați imaginile produsului (în cazul unui produs defectuos, defectul trebuie să fie vizibil) și imaginile ambalajului/coletului, împreună cu toate etichetele atașate pe exteriorul acestuia. Amintiți-vă că produsul nu poate fi montat.

Delivery icon

PASUL 2

Vom contacta conductorul pentru a colecta produsul pe care doriți să îl returnați. În nici un caz, clientul trebuie să returneze mărfurile la Superstudio pe cont propriu. SuperStudio nu se face responsabil de aceste bunuri în cazul ăn care clientul returnează pe cont propriu.

Nu se realizează returnarea fără primirea prealabilă a formularului și răspunsul din partea SuperStudio confirmând acest lucru.

Response icon

PASUL 3Odată ce SuperStudio primește bunurile, se verifică starea lor și se continua cu rambursarea sumei plătite, exceptuând costurile de livrare. SuperStudio își rezervă dreptul de a refuza restituirea în cazul în care există un defect diferit față de cel descris în acest formular.