Termeni și condiții de utilizare

Introducere:

Acest document, precum și toate cele menționate în cadrul acestuia, stabilesc condițiile care guvernează utilizarea acestui site (https://www.superestudiomobila.ro/) și achiziționarea de produse afișate pe acesta (de acum înainte, "Condiții").

Citiți cu atenție aceste condiții, politica noastră privind cookie-urile și politica de confidențialitate (împreună, "Politicile de Protecție a Datelor”) înainte de a utiliza această pagină web. Utilizând acest site sau realizând o comandă prin intermediul acesteia, în mod expres, sunteți de acord să respectați aceste Condiții și Politicile noastre de Protecție a Datelor. Așa dar, dacă nu sunteți de acord cu toate Condițiile și Politicile noastre de Protecție a Datelor, nu trebuie să utilizați această pagină web. Dacă aveți întrebări legate de Condițiile și Politicile noastre de Protecție a Datelor ne puteți contacta prin formularul nostru de contact. Contractul poate fi formalizat, la alegerea dvs., în oricare dintre limbile în care sunt disponibile Condițiile pe aceste pagini.

Scopul:

Scopul acestor condiții este de a reglementa toate relațiile legate de tranzacțiile efectuate pe acest site (https://www.superestudiomobila.ro/), al cărui Responsabil de tratament este:

TODOFURNITURE, S.L. (de acum înainte, Superstudio) C.I.F. B91898759

C/Tavern, nr. 61, Partier (08021), Barcelona

T. 932417330

Mail: [email protected]

Condiții generale de contractare între SuperStudio și utiliztor:

Garanții de cumpărare:

  1. Articolele oferite pe acest site reprezintă o selecție de produse de mobilier care îndeplinesc aceleași cerințe de garanție a calității ca și produsele oferite spre vânzare în cadrul unității.
  2. Fiecare produs este însoțit de următoarele informații: Denumirea articolului, Imaginea imaginile articolele / articolului, Prețul, Finisajele disponibile, Dimensiunile, Referința, Oferta, Perioada de livrare, Posibilitatea de finanțare.
  3. Ofertele speciale, promoțiile sau reducerile vor fi valabile până la data indicată sau până la sfârșitul stocului.
  4. În același mod, SuperStudio face eforturile necesare pentru ca informațiile conținute în site să fie complete, adevărate și corecte. Dacă există o eroare în orice date, SuperStudio va proceda la corecția imediată.
  5. Garanția legală a produselor oferite de SuperStudio este cea stabilită în Decretul legislativ regal 1/2007, din 16 noiembrie, care aprobă textul revizuit al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor.
  6. Bonurile reducere nu sunt valabile pentru profesioniști sau pentru produsele din categoriile OUTLET, LICHIDARE sau PROMOȚII SPECIALE.
  7. Promovarea returnării achizițiilor dvs. Returnarea prin bon discount pentru a fi utilizat de orice utilizător. Bonul nu se aplică achizițiilor cu cont profesional. Cancelarea sau anularea comenzii generate de bonul discount presupune invalidarea acestuia. Doar pentru comenzi (produse excluse: Outlet, lichidare și promoții speciale) efectuate până la data indicată (Central Europe Time). TVA și costurile de expediere nu sunt incluse. Comenzi excluse : prin transfer sau în numerar la livrare. Reducere fără timp de expirare, nevalabilă pentru produsele Outlet, Lichidare sau Promoții Speciale.
  • Comenzi:

    1. Toate prețurile de pe site includ TVA. TVA-ul aplicat este cel care este în vigoare în acest moment în Spania, țară în care se află sediul companiei. 
    2. Pentru a evita erori posibile, toate comenzile trebuie efectuate on-line, prin scris, prin e-mail sau prin fax.
    3. Nu este posibil ca produsele Outlet și produsele non-Outlet să fie incluse în aceeași comandă, deoarece sunt supuse unei promoții speciale. Dacă sunteți interesați să cumpărați un articol Outlet, trebuie să realizați o comandă diferită pentru acest tip de produse. Produsele Outlet nu acceptă modificări sau returnări.
    4. Veți primi o confirmare a comenzii dvs. în maxim 48 de ore și o factură proformă care conține informații despre timpul de livrare, suma totală care trebuie plătită, lista de produse, culori, finisaje etc. Verificați dacă toate detaliile sunt corecte. În caz contrar, veți plăti orice cost suplimentar privind informațiile personale sau detalii greșite în ceea ce privește comanda dvs.
    5. Nu acceptăm comenzi mai mici de 100€, cu destinația Insulele Canare. Pentru clienții din Insulele Canare, prețurile exclud TVA. Clientul va plăti taxele aplicabile (IGIC) atunci când primește coletele.
    6. Termenul limită pentru a anula o comandă este de 4 luni de la data confirmării. După acest timp, orice depozit va fi pierdut, în totalitate. Această clauză nu se aplică în cazul exercitării dreptului de retragere.
    7. Rezervarea produselor în stoc sunt valabile un maxim 6 luni. Mai târziu de această perioadă de timp, rezervarea va fi anulată, iar depozitul plătit de client va fi reținut. Pentru produse din stoc, rezervările sunt valabile timp de 6 luni de la data la care acestea sunt disponibile în SuperStudio.
    8. O comandă poate fi anulată sau modificată în orice moment doriți, atâta timp cât nu a fost etichetată sau pregătită în depozitul nostru din Spania. În momentul pregătirii, comanda nu poate fi anulată, iar clientul trebuie să o primească și să proceseze returul în cazul în care nu dorește să păstreze produsele. 
    9. Pentru a anula o comandă, este esențial să ne contactați folosind acest formular, în timpul programului de muncă. Toate cererile de anulare efectuate de client în afara programului de lucru, de luni până vineri (9:00 a.m. până la ora 18:00, ora Europei Centrale) vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
    10. În cazul comenzilor pentru articolele epuizate, achiziționate de SuperStudio la cerere expresă a clientului, NU ai nici o posibilitate de anulare sau modificare a comenzii. Clientul va plăti 100% din prețul perceput prin recunoașterea faptului că SuperStudio trebuie să plătească, de asemenea, furnizorii săi pentru achiziționarea acestor produse. Această clauză nu se aplică în cazul exercitării dreptului de retragere.
    11. Campaniile de promovare care sunt valabile doar pentru o perioadă determinată de timp au ca referință finală, ora spaniolă.
  • Livrări:

    1. Realizăm livrări în toate țările din spațiul Schengen (cu excepția Islandei) și Andorrei.
    2. Timpul de livrare este indicat pe site-ul nostru în zile lucrătoare, pe fiecare pagină a fiecărui produs. Dacă alegeți plata prin transfer bancar, trebuie să sumați 3-5 zile. Timpul de livrare începe din momentul în care SuperStudio primește plata și prin urmare, factura corespunzătoare este înregistrată. 
    3. Taxele de livrare sunt plătite de către client.
    4. Clientul trebuie să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail valabilă, astfel încât operatorul de transport să îl poată contacta cu ușurință pentru a stabili momentul livrării.
    5. Dacă transportatorul nu reușește să contacteze clientul prin telefon sau e-mail în decurs de 3 zile, toate pachetele vor fi returnate la depozitul nostru. Dacă clientul dorește să primească aceste produse mai târziu, acesta trebuie să plătească costurile de livrare pentru un nou transport.
    6. Clientul are obligația de a indica orice detaliu important de livrare. Orice cost suplimentar, cum ar fi accesul dificil la adresa de livrare, va fi suportat de către client.
    7. Nu acceptăm comenzi mai mici de 100€, cu destinația Insulele Canare. Toate mărfurile care intră pe insule trebuie declarate la vamă. Costurile de clearance de import sunt suportate de către client. Tarifele de import sunt stabilite de către Uniunea Europeană. Suma minimă a comenzii garantează că taxa de import nu depășește niciodată prețul produsului. Taxa la export este plătită de SuperStudio și este inclusă în costurile de transport. În cazul în care clientul refuză să plătească taxa de import, coletele nu vor fi livrate și acesta va plăti costurile totale de transport dus-întors ale mărfurilor. 
    8.  Pentru livrările către Insulele Canare, clientul plătește taxele aplicabile (IGIC) atunci când primește pachetele. 
    9.  Plățile în numerar sunt acceptate numai pentru comenzi de minimum 35€ și maximum 500€ , pentru a fi livrate în Spania. Această metodă de plată are o taxă suplimentară de 5% din prețul total. Transportatorul va percepe această taxă în momentul livrării comenzii. Taxa minimă va fi de 3€. Toate comenzile cu această modalitate de plată *în numerar, trebuie confirmate prin acceptarea acestor termeni de livrare, prin e-mail sau prin fax. 
    10. Comenzile cu destinație în afara Spaniei primesc o dată de livrare, dar nu un anumit moment al zilei - oră exactă. Clientul poate primi comanda în orice moment al zilei. Stabilirea unei ore exacte de livrare este un serviciu suplimentar al companiei de transport, care nu este inclus în costurile de expediere. Clientul poate contacta SuperStudio pentru a solicita acest serviciu, achitând costul suplimentar. 
    11. Dacă observați orice defect al produsului cauzat în timpul transportului, pentru a facilita rambursarea, este cel mai bine să comunice în termen de 24 de ore de la primire la Serviciul Clienți prin telefon 932 417 330 sau completând formularul de contact https://www.superstudiomobila.ro/contacto. SuperStudio garantează înlocuirea produsului defect doar dacă ne informați în termen de 24 de ore și, dacă ați scris „ Acceptat, verificare în așteptare “ pe nota de livrare, împreună cu semnătura dvs. și semnătura transportatorului. 
    12.  Vă rugăm să contactați serviciul nostru tehnic pentru a verifica dimensiunile produsului înainte de a plasa o comandă. 
    13.  Prețul nu include asamblarea produselor. 
    14.  Materialul este livrat ambalat și protejat, în interiorul unei cutii. Dacă, din orice motiv, comandați despachetare acestora înainte de a ajunge la destinația finală, orice daune provocate nu vor fi responsabilitatea noastră.
  • Condiții de plată:

    1. Metode de plata: transfer bancar, card de credit (Visa, Mastercard, American Express) sau numerar la livrare (doar livrare în numai Spania). 
    2. Pentru produse speciale sau care nu se găsesc în stoc, trebuie să plătiți 50% din suma totală după primirea facturii pro forma și restul de 50% înainte de expedierea comenzii. 
    3. Opțiunea ramburs este disponibilă numai pentru comenzi cu produse în stoc (timp de livrare nu mai mare de 7 zile) și pentru o sumă egală sau mai mare de 35€ sau mai mică de 500€, cu livrare în Spania. Această metodă de plată are o taxă suplimentară de 5% din suma totală facturată , așa cum este menționată în factură. Transportatorul va percepe taxa clientului în momentul livrării bunurilor. Taxa minimă este de 3€. Toate plățile efectuate prin ramburs trebuie să fie confirmate de client, prin acceptarea condițiilor prin e-mail sau fax. 
    4. Pentru comenzi speciale, cu întârzieri de plată de 30 sau 60 de zile, clientul trebuie să plătească 50% din suma totală prin transfer bancar. Rezervările produselor în stoc sunt valabile maxim 6 luni. Dincolo de această perioadă, rezervarea este anulată și orice depozit plătit de client este reținut. 
    5. Pentru produsele din stoc, rezervările sunt valabile timp de 6 luni de la data la care elementele sunt disponibile în SuperStudio. 
    6. SuperStudio va percepe costurile de depozitare pentru client, de la 2 luni după ce articolele sunt disponibile în depozitul nostru, doar în cazul în care clientul nu a primit produsele. 
    7. Comenzile cu produse în afara stocurilor, aduse în mod special de SuperStudio la cererea clientului, NU pot fi anulate sau modificate. Clientul va plăti 100% din preț, recunoscând că SuperStudio trebuie să plătească furnizorii pentru aceste produse. Această clauză nu afectează dreptul de retragere al clientului.
  • Dreptul de retragere:

    Clientul are dreptul să anuleze orice achiziție fără a da nici un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul sau o altă persoană desemnată de acesta, care nu este transportatorul, a luat primul lot de bunuri în posesie. Pentru a-și exercita acest drept, clientul trebuie să ne informeze despre decizia sa de retragere din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice, prin poștă, prin e-mail de la telefon:

    Departamentul Vânzare ( SuperStudio After Sales )
    C/ Aribau, 326
    08006 Barcelona
    Tel. (+44) 208 068 4313
    E-mail: [email protected]

    Puteți utiliza modelul de anunț de retragere de mai jos, cu toate că utilizarea sa nu este obligatorie:

    "Attn SuperStudio, situat la C / Aribau, 326, 08006, Barcelona, ​​cu numărul de telefon (+44) 208 068 4313 și adresa de e-mail de contact [email protected]:

    Prin prezenta vă informez că am renunța la contractul de cumpărare / produsele următoare / s: (indicați numele, de referință și cantitatea de produs pe care doriți să se întoarcă).

    Acestea sunt detaliile comenzii:

    • Numar de ordine.
    • Numele complet al clientului.
    • Adresă de livrare.
    • Data și semnătura, dacă sunt trimise prin poștă obișnuită.

    " În cazul retragerii din partea dvs., suntem obligați să ramburseze toate plățile efectuate de dvs., excluzând costurile de transport și costurile suplimentare rezultate din alegerea unui tip de livrare care variază de la cea mai ieftină livrare standard oferită, imediat și cel târziu în termen de 14 Zile calendaristice de la data la care primim notificarea dvs. de retragere din contractul de cumpărare. În cazul retragerii din partea dvs., în cazul comenzilor care promovează "costul de transport gratuit", vom restitui toate plățile efectuate de dvs., cu excepția costurilor de returnare și a costurilor suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de livrare care variază de la cele mai puțin costisitoare Tipul de livrare standard oferit.

    Vom rambursa folosind aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care dvs. cereți explicit, să se facă prin altă modalitate. În orice caz, nu veți plăti nici o taxă ca urmare a acestei rambursări. Putem refuza această rambursare până când vom primi bunurile returnate sau până când nu ați furnizat dovezi că ați returnat bunurile.

    Pentru a efectua returnarea, urmați instrucțiunile din secțiunea "Returnează" de pe site. În nici un caz, clientul nu trebuie să returneze mărfurile la SuperStudio pe cont propriu. SuperStudio nu este responsabil de aceste bunuri dacă clientul le returnează pe cont propriu.

    În orice caz, acceptăm numai returnări de produse care nu au fost montate nici utilizate - în afară de revizuirea regulată a stării produsului - și care au fost păstrate în ambalajul original în stare perfectă.

    Clientul este responsabil de costurile de returnare ale bunurilor. Clientul este, de asemenea, responsabil pentru orice pierdere de valoare ca rezultat al manipulării inutile, pentru determinarea caracterul adecvat, a caracteristicilor și funcției produselor. Clientul trebuie apoi să recompenseze SuperStudio pentru aceste daune.

  • Produse defecte sau erori în ordine:

    1. Dacă există o greșeală în comanda dvs. SuperStudio, puteți face o plângere în termen de 14 zile calendaristice, păstrând coletul produsului original în stare perfectă și comunicând prin e-mail la [email protected]
    2. Dacă ați primit un articol ​​defect de fabricație, puteți face o plângere în termen de 2 luni din momentul în care primiți produsul defectat, scriind la [email protected] În aceste 2 luni, clientul trebuie să păstreze ambalajul original al produsului în stare perfectă. Fără acest pachet, SuperStudio nu acceptă nici un fel de rambursare.
    3. Dacă daunele au fost cauzate prin rupere (lovituri, zgârieturi etc.), dacă observați ambalajul în condiții nefavorabile, trebuie să indicați acest lucru pe nota de livrare. În caz contrar, vă exprimați conformitatea acceptării comenzii, prin semnarea acestei note. Compania de transport nu va mai fi responsabilă de aceste daune. De asemenea, trebuie să indicați pe aceiași notă de livrare, dacă simțiți lipsa unui produs. În caz contrar, compania de transport nu va fi responsabilă de nici o eroare de livrare sau pierdere de bunuri.
    4. În timpul expedierii, clientul are 24 de ore să notifice departamentului nostru de incidente, scriind un e-mail la: [email protected] Toate livrările au siguranță timp 24 de ore de la livrarea comenzii la domiciliul clientului.
    5. Vă rugăm să ne trimiteți imagini unde se poate vedea defectul produsului și a ambalajului, indicând defecțiunea sau deteriorarea. Fără aceste imagini nu putem continua procesul de returnare. 
    6.  Înlocuirea unui produs deteriorat sau corectarea unei erori făcute de noi nu va genera costuri suplimentare clientului. În cazul în care clientul nu acceptă această înlocuire sau corectare, acesta trebuie să plătească costurile totale de expediere. 
    7.  În cazul returnării din orice alt motiv, decât defect al produsului sau eroare în comandă, clientul trebuie să plătească costurile de transport de returnare a bunurilor. 
    8.  Odată ce SuperStudio a primit bunurile, se verifică starea lor și se continuă cu rambursarea către client, dacă este cazul.
    9.  Dimensiunile și culorile sunt specificate în descrierea fiecărui articol de pe site. Aceste informații sunt aproximative și nu se potrivesc 100% cu realitatea. Dacă doriți să cunoașteți cu exactitate aceste caracteristici, vă rugăm să contactați serviciul nostru tehnic. Clientul plătește costurile totale de expediere pentru returnarea produselor datorită acestor motive. 
    10. Dacă selectați plata în numerar și decideți să nu acceptați pachetul la livrare, din orice alt motiv, cu excepția unui produs defect sau greșit, trebuie să plătiți costurile totale de expediere. 
    11.  În cazul unui produs defect, vânzătorul trebuie să procedeze, după caz, la repararea, înlocuirea, reducerea prețurilor sau încetarea contractului. Formalitățile sunt gratuite pentru client și consumator. Vânzătorul trebuie să răspundă acestor defecte de conformitate , care pot apărea după ani de livrare.
  • Condiții de rambursare

    Dreptul de retragere nu se aplică în următoarele cazuri:

    1. Produse personalizate în funcție de cerințele clientului.
    2. Produsele care se pot deteriora sau expira rapid.
    3. Produsele care se pot degrada sau deteriora rapid.
    4. Produsele sau articolele achiziționate de SuperStudio în afara stocului, la cererea explicită a clientului.

    În orice caz, nu acceptăm returnări de produse folosite și asamblate, acestea trebuiesc păstrate în ambalajul original în stare perfectă.

    Pentru restituiri prin cupon sau similare, cu o valoare parțială sau totală a achiziției, soldurile în favoarea cumpărătorului privind restituirea / compensare vor fi utilizate pentru achiziții noi, pentru o perioadă de până la un an de la data achiziției a soldului menționat.

  • Garanţie:

    1. Toate produsele au o garanție de doi ani de la data facturării. Garanția se aplică numai defectelor sau erorilor de fabricație.
    2. Un produs deteriorat va fi înlocuit sau reparat ori de câte ori este necesar pe parcursul acestei perioade de doi ani, dar nu se va restitui după perioada de 14 zile calendaristice.
  • Divergenţe:

    Aceste condiții generale sunt reglementate de legea spaniolă. Părțile se prezintă, pentru soluționarea oricăror conflicte, revendicări şi diferenţe în interpretarea obligațiilor existente, şi renunţarea la orice altă jurisdicţie, la instanţele şi tribunalele din Barcelona. De asemenea, precum entitate aderată la Încrederea Online și în ceea ce priveşte Codul lor de Etică, în caz de dispute privind recrutarea şi publicitatea online, protecţia datelor şi protecţia copilului, utilizătorul poate apela la sistemul de rezoluție extrajudiciară de dispute al Încrederii Online (www.confianzaonline.es).

  • Înregistrare:

    Pentru a vă bucura de serviciile noastre, trebuie să vă înregistrați ca utilizator pe site-ul nostru. Informațiile dvs. personale vor fi stocate automat în serverul nostru web, situat în Spania. Aceste informații sunt păstrate de formă confidențială și vor utilizate numai în scopuri administrative și operative.

Abonați-vă!

coupon

Înscrieți-vă la buletinul nostru de știri și veți primi o reducere de 28 Lei * pentru următoarea comandă mai mare decât 450 Lei.

Nu se aplică produselor Outlet, Lichidare sau Promoții Speciale. Numai comenzi online. Nu este valabil pentru profesioniști sau magazine.

Multumim pentru înregistrare. În câteva minute, veți primi un e-mail pentru a obține o reducere.

Verificați dosarul Spam din e-mailul dvs. dacă nu primiți nimic.

Valoraciones